دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1402 - 08:36

بازی‌های آسیایی هانگژو| نمایندگان تیراندازی ایران ناکام در کسب مدال/ رستمیان در فینال

بازی‌های آسیایی هانگژو| نمایندگان تیراندازی ایران ناکام در کسب مدال  رستمیان در فینال
نمایندگان تیراندازی ایران در روز چهارم بازی‌های آسیایی هانگژو در حسرت کسب یک مدال باقی ماندند.
کد خبر : 870038

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در چهارمین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو، دختران تیراندازی ایران در مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت زنان در کنار ۴۱ تیرانداز دیگر در خط آتش ایستادند و از رسیدن به فینال بازماندند. 

در این مرحله آرمینا صادقیان با مجموع امتیاز ۵۸۵.۲۵ در رده یازدهم قرار گرفت. نجمه خدمتی با امتیاز ۵۸۲.۲۷ در رده پانزدهم و الهه احمدی با امتیاز ۵۷۵.۲۳ در رده بیست و نهم ایستادند. 

همچنین تیم تفنگ سه وضعیت زنان با ترکیب الهه احمدی، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان با مجموع امتیاز ۱۷۴۲ در رده ششم قرار گرفت. در این ماده ۱۲ تیم حضور داشتند.

ضمن اینکه دختران تپانچه ایران در مرحله سرعت تپانچه ۲۵ متر رقابت کردند. در این ماده ۴۳ تیرانداز حضور داشتند. هانیه رستمیان دارنده اولین سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در پایان مرحله دقت و سرعت با رکورد ۵۸۴.۲۷ در رده ششم ایستاد و فینالیست شد. 

مرحله فینال از ساعت ۱۰ برگزار می‌شود. گلنوش سبقت اللهی با رکورد ۵۶۶.۱۱ سی و یکم شد و زینب طوماری با رکورد ۵۴۳.۱۱ در رده سی و نهم ایستاد. 

رقابت‌های تیراندازی از روز نخست بازی‌های آسیایی آغاز شده است. در روز نخست نمایندگان ایران در تفنگ بادی مردان و زنان به فینال نرسیدند. در دومین روز تیم میکس تفنگ بادی در رده پنجم قرار گرفت.

این رقابت ها فردا در تپانچه بادی مردان دنبال خواهد شد. جواد فروغی، امیر جواهری‌خو و سجاد پورحسینی نمایندگان ایران در این ماده هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته